İKÇÜ TTO A.Ş. ve Technocity İzmir, ARGEMİP III Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması’nda Yerini Aldı
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi A.Ş. (İKÇÜ TTO A.Ş.) ve Technocity İzmir, 10 Haziran 2026 tarihinde Dokuz Eylül Üniversitesi DEPARK ev sahipliğinde düzenlenen ARGEMİP III Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması’na katılım sağladı.
Ar-Ge ve inovasyon ekosisteminin önemli paydaşlarını bir araya getiren etkinlikte; Ar-Ge merkezleri, tasarım merkezleri, teknoloji geliştirme bölgeleri, üniversiteler ve sanayi temsilcileri bir araya gelerek teknoloji geliştirme, yenilikçilik ve iş birliği fırsatlarını değerlendirdi.
Etkinlik kapsamında açılan Technocity İzmir ve İKÇÜ TTO A.Ş. standında katılımcılara; üniversitemizin araştırma kapasitesi, akademik uzmanlık alanları, teknoloji transfer süreçleri, girişimcilik destekleri ve üniversite-sanayi iş birliği modelleri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
İKÇÜ TTO A.Ş. ekibi tarafından fuar süresince sanayi temsilcileri ve Ar-Ge merkezi yöneticileri ile görüşmeler gerçekleştirilerek; ortak Ar-Ge proje geliştirme süreçleri, akademisyen-sanayi eşleştirmeleri, teknoloji ihtiyaç analizleri ve iş birliği fırsatları değerlendirildi.
ARGEMİP III kapsamında gerçekleştirilen buluşma; üniversitelerin bilgi birikimi ile sanayinin teknoloji ihtiyaçlarının buluşturulması, Ar-Ge merkezleri arasında etkileşimin artırılması ve bölgesel inovasyon ekosisteminin güçlendirilmesi açısından önemli bir platform oluşturdu.
İKÇÜ TTO A.Ş. olarak; Technocity İzmir ile birlikte sanayi kuruluşlarıyla sürdürülebilir iş birlikleri geliştirmeye, araştırma çıktılarının ekonomik değere dönüşmesine katkı sağlamaya ve İzmir’in teknoloji geliştirme kapasitesini güçlendirmeye yönelik çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

